May 15, 2006
اصول شادي بخش (1)
اين اصول رو يه آزمايش كوچيكي روش مي كنم ببينم جواب مي دهند يا نه!
* شادي خود را به هيچ چيز و هيچ کس وابسته نکن تا هميشه از آن برخوردار باشي.
* انتظار نداشته باش ، هميشه آن چه در اطرافت اتفاق مي افتد مطابق ميل و خواسته ات باشد . (اين امر رو كه ديگه باور كردم !!)
* هنگام عصبانيت هيچ تصميمي نگير. ( آخه اصلاً فكر آدم كار نمي كنه كه بخواد تصميم بگيره)
* از سختي ها و مشکلات زندگي استقبال کن و با غلبه بر آن ها به خود پاداش بده . (با قسمت دومش موافقم ولي قسمت اولش يه جوريه!)
* اجازه نده اتفاقات ناخوشايند روحيه ات را خراب کند . (من اجازه نميدم ، خودشون بي اجازه هر كار دلشون ميخواد مي كنند)
* با بحث هاي بي نتيجه انرژي خود را هدر نده . (اين يكي رو پايه ام. )
* با خود مهربان باش تا بذرافشان محبت و مهرباني باشي . ( من يكي كه خودم رو خيلي دوست دارم.)
* زندگي خود را هدفمند کن و براي رسيدن به اهدافت تلاش کن . (هي برنامه مي نويسم واسه خودم ولي دريغ كه گاهي همه چي به هم ميريزه.)
 
posted by تيستو سبزانگشتي at 8:18 AM | Permalink |


0 نظرات بهاري شما: