May 15, 2006
اصول شادي بخش (2)
* چيزهايي را که دوست داري به ديگران ببخش. (آخه خداييش چطور دلت مياد اين پيشنهاد رو بدي؟؟)
* قلبت را از نفرت خالي کن تا خوشبختي در آن لانه کند .
* با ديگران طوري رفتار کن که دوست داري با خودت رفتار شود . (تو رو خدا به اين توجه كنيد.كاري كه خودتون حوصله انجام دادنش رو نداريد از كس ديگه نخواهيد.)
* به هيچ کس اميد نداشته باش جز به ذات يگانه خودش .
* براي اينکه شاد باشي ، ابتدا ياد بگير شادي آفرين باشي . (گاهي انقدر چرت و پرت مي گم خودم هم به عقل خودم شك مي كنم.)
* به ديگران کمک کن آنچه را مي خواهند به دست آورند تا رضايت آنها ، شادي واقعي را نثارت کند .
* هرگز خودت را با ديگران مقايسه نکن ،(اين رو با تمام وجود حس كردم ، چون هميشه چشم مي خورم ;) آخه چطور دلتون مياد؟؟من اين كار رو نميكنم شما هم نكنيد ديگه)
* و بالاخره اينکه ؛ انعطاف پذير باش ، نيايش و کرنش معنوي انجام بده و زياد ببخش تا شادي را از عمق وجودت احساس کني .

چشم... من ميرم اين اصول رو اجرا كنم ببينم شادي مياد تو دلم خونه كنه يا نه! شما هم بريد بسه ديگه انقدر وبلاگ نخونيد.
 
posted by تيستو سبزانگشتي at 8:39 AM | Permalink |


0 نظرات بهاري شما: