Jun 25, 2006
وسايل مورد نياز
من هميشه فكر مي كنم هر كسي بسته به ميزان درآمد و دارايي كه داره بايد خرج كنه.
نمي تونم باور كنم و به خودم بقبولانم كه فردي كه در آمد بالايي ندارند ، براي وسايلي هزينه كند كه شايد ضروري نيستند و واقعاً لازم نيست چنين چيزي داشته باشند.
البته گاهي اوقات خودم براي خودم دليل مياورم كه خب حالا اين فرد كه با اين مقدار پول نمي توانست مثلاً ماشين بخرد ، چه اشكالي دارد كه اين وسيله را بخرد!
بماند كه بعدش خنده ام مي گيرد براي اين دليل نادليل...
نمونه اين مسأله ديروز به چشمم خورد.
نصب سيستم ضبط و پخش بسيار مدرن از نوع پخش mp3 در يك پيكان مدل ... (فكر كنم اصلاً به مدل هم نمي رسيد. )
نمي دونم شايد واقعاً من اشتباه مي كنم !
 
posted by تيستو سبزانگشتي at 8:19 AM | Permalink |


4 نظرات بهاري شما:


  • At 6/26/2006 7:18 AM, Anonymous Anonymous

    شاید کسی که توی همون پیکان بی مدل نشسته، بهتر از کسایی که توی یه مرسدس بنز یا بی ام و یا موسو نشستن و فقط به جسم هم فکر میکنن، از آهنگهایی که گوش میده، لذت میبره
    شایدم نه

     
  • At 6/26/2006 3:58 PM, Blogger Coral

    aare azizam to eshtebaah mikoni inbaar! baa poole oon Mp3 player ke nemitoones hattaa ye peykaane behtar bekhare,
    pass bezaar haalesho bebare, ettefaaghan man baa injoor aadamaayae bifekr movaafegham. shaayad aadam shab saresho gozaash zamino mord.oonvakh chie taklif?

     
  • At 6/26/2006 4:36 PM, Blogger تيستو سبزانگشتي

    خب اگه بميره هم بالاخره يه پولي بايد تو پروبالش باشه كه جنازه اش رو زمين نمونه ديگه D:

     
  • At 6/27/2006 8:23 PM, Blogger Coral

    bikhiaal :D didi tahaaalaaa jenaazeye kasi bemoone zamin ?