Jun 27, 2006
شاداب
- سلام خانم، من قبلاً شما رو نديده ام؟
- نمي دانم . چهره شما هم به نظرم آشنا مي آيد.
- دانشگاه تو دانشگاه تهران نبودي ؟
- نه...
- خونه تون سمت تجريش نبود؟
- نه... شما تو دبيرستان پندارنيك درس نمي خوندي؟
- نه ... راهنمايي كجا ميرفتي؟
- مدرسه زهرا...
- نه . من مدرسه زينب مي رفتم.
- كلاس زبان چي . كلاس زبان مي رفتي؟
- آره . آره . كانون زبان...
- اي بابا. من شكوه مي رفتم.
- عجب فيلميه ها . ولي باور كن من تو رو يه جا ديدم.
- من هم همين فكر رو مي كنم . تو دوستي به نام سارا نداشتي ؟
- ....
فردا هم يكي ديگه...شما روزانه با چندنفر برخورد مي كنيد كه چهره اش خيلي آشناست ولي نمي توانيد بشناسيدش و البته گاهي حتي جلو نمي رويد تا پرسشهاي بالا را ازش بپرسيد؟
همينطور هم كه روزها مي گذره. تعداد مكانهايي كه مي رويم و افرادي كه مي بينيم بيشتر و بيشتر مي شود و بايد عملاً گفت كه سوالات بالا طولاني تر.
 
posted by تيستو سبزانگشتي at 8:09 AM | Permalink |


3 نظرات بهاري شما:


  • At 6/28/2006 8:31 AM, Anonymous Anonymous

    سلام دوست عزیزم. ولی من تورو خوب یادمه. مگه میشه یادم بره. مدرسه ندای ایمان،کلاس زبان شکوه، معلممون آقای دولتشاهی. خیلی از اون روزها میگذره ولی دوستی ما همیشه سرجاش می مونه. من مطمؤنم.خوشحالم اینجا می بینمت.

     
  • At 9/05/2007 11:34 PM, Blogger Softminer

    سلام بهترین پست شما به بهترین پست ها اضافه شد
    با لینک دادن به بهترین پست به بقیه امکان می دهید که بهترین پست شما و دیگران را بخوانند
    بنابراین لطفا به آدرس زیر لینک دهید
    http://bestblogpost.blogspot.com/

     
  • At 6/27/2008 9:31 PM, Anonymous Anonymous

    ey baba , khob azize man in yeki az sade tarin ravesh hayist ke pesar ha say daran sare sohbat ra ba dokhtaroon baz konand.
    man be shakhse roozi chand nafari ro ashna mibinam. va gah gah in ashnaee ro bayan ham mikonam