Jun 28, 2006
قبرستان
ديروز سر راه كه داشتم ميرفتم پالايشگاه طبق معمول از كنار بهشت زهرا رد شديم.
باز هم جا به جا خانواده هايي بودند كه اومده بودند عزيزاشون رو بذارن و برن.
تنها چيزي كه اون لحظه تو ذهنم پر شد اين بود كه :
تنها چيزي كه مرگ نداره قبرستونه!
 
posted by تيستو سبزانگشتي at 8:12 AM | Permalink |


10 نظرات بهاري شما:


  • At 6/28/2006 3:31 PM, Anonymous Anonymous

    و تنها چيزي كه با آدم شوخي نداره...ولي مي‌شه باهاش شوخي كرد و دستش انداخت و نذاشت فكرش، آدم رو كرخ كنه. مرگ حقه اما زندگي هم حقه.

     
  • At 6/28/2006 4:17 PM, Anonymous Anonymous

    سلام خاتون جان من تازه با بلاگت آشنا شدم قلم رواني داري راستي شما پندارنيك بودين منم اونجا بودم راهنمايي سال سوم هم زينب بودم خيلي دوست دارم بيشتر باهم آشنا بشيم

     
  • At 6/30/2006 9:37 AM, Anonymous Anonymous

    سلام.خوبی؟!
    ناموران نیرو می گیره و من فرمشو پر کردم اونجا معرف می خواست با اجازتون اسم شما رو به عنوان معرف نوشتم. با اخگر اینا کلی فکر کردیم به این نتیجه رسیدیم که شوهر اخگر و شما رو به عنوان معرف بنویسیم ! ( گفتیم یه شرکت شناخته شده باشه بهتره !و هم این که خلاصه منو می شناسی :دی ) بازم شرمنده که بدون هماهنگی این کار و کردم !

     
  • At 6/30/2006 2:48 PM, Anonymous Anonymous

    سلام
    اتفاقا مرگ همین قبرستون هم رسیده قراره یه قبرستون تازه در انتهای بزرگراه بابایی بسازند ....
    راستی خیلی دوست داشتیم شما و نوزاد شاعر رو در جشن تولد پرشين بلاگ ببینیم ولی نشد

     
  • At 7/01/2006 7:28 AM, Blogger تيستو سبزانگشتي

    سلام آزاده جون ،نميدونم دوباره به اينجا سر ميزني يا نه . ولي كاش مشخصات بيشتري از خودت ميذاشتي يا حداقل يه آدرس ايميل...

     
  • At 7/01/2006 7:31 AM, Blogger تيستو سبزانگشتي

    انشاءالله در جشنهاي بعدي...

     
  • At 7/01/2006 8:30 AM, Anonymous Anonymous

    mamnoon az lotfet :)

     
  • At 7/01/2006 1:01 PM, Anonymous Anonymous

    سلام خاتون جان چرا سر نزنم حتما سر ميزنم آدرس ايملم
    eye_witness_56@yahoo.com

     
  • At 7/01/2006 8:38 PM, Anonymous Anonymous

    salam maryam jon
    man azadeh kelas faransam az roze emtehan be bad inja nayomade bodam chon az 3 shanbe ta alanam shomal bodam dar morede on barnameike cancel kardio man hesabi behet topidam bayad begam benazare man adam bayad harfesh harf bashe ok enetaf pazirio khanevadeo mamanina bejaye khod vali adam bayad ghodrate na goftano to khodesh taghviat kone
    be omide didar va shoroe ye (s'amuser!) dige

     
  • At 7/02/2006 7:42 AM, Blogger تيستو سبزانگشتي

    مرسي آزاده
    اميدوارم خوش گذشته باشه. من هم اون پست رو به همين دليل گذاشتم تا يادم نره !!!