Jul 18, 2006
خدايا شكرت
برنامه كوله پشتي شبِ روز زن رو ديديد يا نه؟
يه خانمي رو آورده بودن كه با شنيدن يك آيه دلش لرزيده و حالا حسابي مذهبي شده بود.
اونطور كه تعريف مي كرد تو آمريكا كه زندگي مي كرده ، يه زندگي كاملاً لوكس داشته،
بعد همسرش مجبورش مي كنه بياد ايران:(
اونطور كه خودش تعريف ميكرد، تو هر سفري كه دوباره مي رفته آمريكا به همسرش ميگفته اين دفعه آخره من ديگه برنمي گردم ايران.
ولي از اونجايي كه ايشون بنده منتخب خدا بوده و خدا خيلي دوستش داشته،
تو يكي از اون سفرها اتفاقي ميفته و زندگي اش رنگ و بوي تازه اي پيدا ميكنه،
به سمت مذهب گرايش پيدا ميكنه.
خب در نتيجه ،
ديگه زندگي تو ايران براش سخت نيست كه هيچي،
خيلي هم به نفعش شده...
خودتون ميدونيد چرا!! ;)
 
posted by تيستو سبزانگشتي at 10:18 AM | Permalink |


8 نظرات بهاري شما:


  • At 7/18/2006 3:26 PM, Anonymous Anonymous

    من آی کیوم پایینه. خودت بگو چرا ؟

     
  • At 7/19/2006 8:20 AM, Anonymous Anonymous

    واای از دیدن برنامه منم متحول شدم :دی
    اما چقدر از مجریش بدم اومد یه آدم چاپلوس واقعی . دیدی با شنیدن اسم امام خمینی گریه کرد؟! با هر آیه ای که زنه می خوند اونم های های گریه می کرد . دیگه واقعا شورشو در اوورده .

     
  • At 7/19/2006 9:12 AM, Anonymous Anonymous

    سلام خانومی.
    از آشنایی باهات خیلی خوشحالم.
    من تا حالا این برنامه رو ندیده بودم و جالب اینجا بود که روز زن بار اولی بود که می دیدم. در حقیقت لهجه با مزه خانومه باعث شد که روی اون کانال توقف کنم. نمی دونم اون خانوم یک جورایی به دلم نشست ولی مجریش با رفتار چاپلوسانش حالمو بهم زد. با اون ابروهای تمیز شدش خجالت هم نمی کشه از این اداها در میاره. خیلی دلم می خواد ازش بپرسم هدفش از این کارا
    چیه؟ حقوقشو بیشتر می کنن؟؟؟؟
    شاد باشی عزیزم.
    بازم به من سر بزن.
    آزاده
    www.blue-4ever.blogfa.com

     
  • At 7/19/2006 10:11 AM, Blogger تيستو سبزانگشتي

    نه ارسلان، احتمالا اين برنامه رو نديدي اگه ديده بودي از حرفهاي خانومه متوجه مي شدي.
    حداقلش همين بود كه اون تو اون برنامه دعوت شده بود نه من يا شما

     
  • At 7/19/2006 10:13 AM, Blogger تيستو سبزانگشتي

    با عقيده شما دو تا در مورد مجري هم كاملاً موافقم.
    آخه طفلك هنرپيشه خوبي هم نيست كه واقعاً گريه اش بگيره D:

     
  • At 7/19/2006 11:01 AM, Anonymous Anonymous

    به نظر من لهجه خانمه بیشتر به عربی میخورد تا انگلیسی!شاداب

     
  • At 7/19/2006 11:34 AM, Anonymous Anonymous

    بابا جون ،دست از سر اين مجري بدبخت بردارين فرد مهمان مهم بود كه واقعا تاثير گذار صحبت كرد .به قول يكي ازميل هاي تازه اي كه خوندم هدف نوشيدن قهوه است نه در دست گرفتن فنجان گرانقيمت قهوه خوري

     
  • At 7/19/2006 11:40 AM, Blogger تيستو سبزانگشتي

    چشم...ولي خداييش گاهي تأثيرگذاري واقعي برنامه رو از بين مي برد.