Jul 30, 2006
برنامه ريزي
دوستي امروز گوشزد مي كرد ، كه مطمئن باش كه همه نسبت به زندگيشون برنامه ريزي ميكنن،
و اون برنامه رو پيش مي برن.
و اين رو بدون كه حتي نزديكترين افراد،
ممكنه تو رو از برنامه هاشون مطلع نكنن.
پس تو نبايد در مورد زندگي و آينده ديگران حرص بخوري.
با خودم گفتم، مطمئناً حرص نميخورم،
و اتفاقاً دوست دارم اصلاً هيچ كس از برنامه هاش من رو مطلع نكنه.
به همين دليل هم خودم هيچوقت برنامه هام رو به ديگران نميگم.
 
posted by تيستو سبزانگشتي at 8:42 AM | Permalink |


2 نظرات بهاري شما:


  • At 7/31/2006 12:02 PM, Anonymous Anonymous

    توی زندگی چیزایی هست که آدم حتی بعضی وقتا خودشم جرات نمیکنه یا روش نمیشه دربارش فکر کنه ، چه برسه به کسی بگه
    مثل اینکه من دوست دارم کارم رو ول کنم و روز و شب فقط نقاشی کنم
    یا برم با بچه های جقله ی توی کوچه فوتبال بازی کنم
    تو میدونی برای اینا هم میشه برنامه ریزی داشت یا نه ؟

     
  • At 7/31/2006 12:36 PM, Blogger تيستو سبزانگشتي

    شايد نشه برنامه ريزي داشت...ولي شايد بشه اجراشون كرد..چهارتا كوچه پايين تر، كسي نميشناسدت پس ميتوني با بچه هاي جقله فوتبال بازي كني، كارت رو نميتوني شايد به دلايلي ول كني ولي حتما ميتوني يه روز مرخصي بگيري تا شب نقاشي كني.