Aug 1, 2006
خانواده
هرچي باشه تو از خانواده شي.
ممكنه من خودم رو بزنم به اون راه
ممكنه من اون رو نبخشم
خب من ميتونم خودم رو توجيه كنم:
كه خوني كه تو رگهاي من هست با مال اون فرق ميكنه.
ولي تو چي؟
مگه نميگي بچه است؟ خب بچه اشتباه زياد ميكنه.
تو سراغي ازش بگير
نه اينكه فقط از پدر و مادرش بپرسي ، دورادور
به خودش زنگ بزن
با خودش حرف بزن
ازش بپرس،
ازش بخواه بهت توضيح بده
بهش بگو دوستش داري
بهش نشون بده كه به فكرش هستي
نذار تنها بمونه
 
posted by تيستو سبزانگشتي at 8:18 AM | Permalink |


2 نظرات بهاري شما:


  • At 8/01/2006 11:15 AM, Anonymous Anonymous

    از مرموز بودن پستات خیلی خوشم میاد
    یک جورایی آدمو به فکر می بره
    موفق باشی
    آزاده

     
  • At 8/01/2006 12:00 PM, Blogger تيستو سبزانگشتي

    ممنونم آزاده جون.
    شما هم هميشه موفق باشي.
    نوشته هام از واقعيتهاي اطرافم گرفته ميشه در عين حال سعي ميكنم طوري بنويسم كه علاوه بر اينكه اون فرد نزديكم متوجه بشه ماجرا رو، يه حالت جامع هم داشته باشه، به نوعي همه بتونن به خودشون برگردن