Sep 10, 2006
چي بگم؟
مثلاً مي خواد نشون بده كه از رفتار من خوشش نيومده
خب من چيكار كنم
فرهنگهاي خانوادگي با هم فرق مي كنه.
من طوري بزرگ نشدم كه بخوام تو موردهاي خيلي كوچيك
با خانواده و اطرافيان رو دربايستي داشته باشم.
نظرم رو سريع بيان مي كنم
حالا خيلي بخوام به خودم عذاب بدم
تو مايه هاي طنز و شوخي وارد ميشم كه مثلاً طرف مقابل بهش برنخوره
ولي اينكه تو و خانواده ات اينطوري نيستيد
و براي گفتن هر چيزي به همديگه صد دفعه ميريد و مياييد و
برنامه ريزي مي كنيد و زمينه چيني مي كنيد
حوصله من رو سر ميبره
مخصوصاً كه اغلب ديدم كه آخرش هم هيچكدومتون
نظر واقعي خودتون رو ابراز نكرديد و سعي كرديد طرف
مقابلتون رو راضي نگه داريد.
جالب اينجاست كه اغلب مواقع هم اين مسائل باعث شده
كه همه چي رو همديگه جمع بشه و
يه دفعه جوش بياريد و با هم قهر كنيد!!
هركس فرهنگ خود را دارد.
 
posted by تيستو سبزانگشتي at 12:09 PM | Permalink |


4 نظرات بهاري شما:


  • At 9/10/2006 3:07 PM, Anonymous Anonymous

    می‌دونین، اونایی که یه عمر عادت کرده‌اند حرفهها و دلخوری‌ةا را بگونه‌ای بزنند که کسی ناراحت نشود خیلی سخته که بخواهند رفتارهای یه فردی که عادت به رک گفتن رو داره زود هضم کنن.اگه واقعا معتقدین که حرف شما درست بوده باید فرصت بهشون داد

     
  • At 9/10/2006 3:34 PM, Anonymous Anonymous

    حالِ یارو رو گرفتی و تو ذوقش زدی حالا سوژه ی وبلاگش هم کردی و یه ذره عذاب وجدان هم نداری؟ نه؟
    ماشاالله به این رُکی!خوشم اومد

     
  • At 9/11/2006 9:37 AM, Blogger تيستو سبزانگشتي

    نه آقاي ارسلان ، وجدان دارم. حوصله و اعصاب نازكشي ندارم.
    در ثاني اين فرد هم اون كسي كه شما فكر مي كنيد نيست.
    چون او(بابك) هم جزء خانواده خودم محسوب ميشه كه بدون رودربايستي حرفهايم را به او مي گويم و نيازي به نوشتن ندارم.

     
  • At 9/11/2006 1:26 PM, Blogger Coral

    be nazare manam baayad goft :D begzarim ke zaboone mano to derakhto ham mibore !