Sep 19, 2006
آقايون همه فن حريف

راستش من هميشه اعتقاد داشتم و دارم
كه آقايون در يك زمان فقط مي تونن يه كار انجام بدن
مخصوصاً زماني كه اون كار فوتبال ديدن يا غذا خوردن باشه
يعني قشنگ احساس مي كني،گوش و چشم و كل حواس متوجه اون قضيه است
من يكي كه ميدونم تو اين مواقع صحبت كردن با همسر گرامي كاري عبثه يعني انرژيم رو هدر دادم
و مسلماً بايد همه حرفهام رو بعداً تكرار كنم.
ولي حالا اين وسط يه استثنايي بين اين آقايون پيدا شده كه تازه ابراز تعجب مي كرد كه
من! چطور دارم همزمان چند تا كار رو با هم انجام ميدم.O:
خلاصه،
ايشون داشتن تعريف مي كردن كه ديشب در حال انجام كارهاي زير به طور همزمان بودن:
نگهداري بچه در بغل، غذا دادن به بچه ، همزمان صحبت كردن با خانم همسر،
تلفني صحبت كردن با مادر گرامي و البته
فوتبال نگاه كردن و مواظب نسوختن غذا بودن رو هم بايد اضافه كرد.
حالا من يكي دو تا تست گرفتم كه مطمئن بشم حرفهاي خانم و مادر رو خوب شنيدن
يا نه...
ولي فكر كنم زماني بتونم كاملاً مطمئن بشم كه همه كارها رو صحيح انجام شده كه:

بدونم خانمشون اون موقع ازشون نميخواسته كه امروز سر راه مثلاً ماست و شير بخرن

و ايشون امروز نخرن.
يا مادرشون از ايشون نميخواسته كه برن امروز سر راه پيششون و ايشون نرن
و البته بايد ديد شام ديشب ته مزه سوختگي ميداده يا نه...

و همچنين اينكه چندتا لباس بچه مجبور شده خانمشون بعد از غذا دادن ايشون بشوره ...
بايد حتماً خانمشون رو ببينم!!

 
posted by تيستو سبزانگشتي at 11:59 AM | Permalink |


2 نظرات بهاري شما:


  • At 9/23/2006 8:28 AM, Anonymous Anonymous

    همین دیوار بلند بی اعتمادی به ما مردهاست که نمیذاره گفتمانهامون به نتیجه برسه و تحریم برداشته بشه و ارتباط شکل بگیره...من هیچوقت ادعای الکی نمیکنم

     
  • At 9/23/2006 9:51 AM, Blogger تيستو سبزانگشتي

    معلومه كه شما هم جزء استثناهاي بين آقايون هستي كه ادعاي الكي نمي كني!!
    ولي خداييش شما آقايون اجازه نميديد كه بهتون اعتماد كنيمD: