Oct 18, 2006
friendship
How friends break?
Both friends will think the other is busy and will not contact,
Thinking it may be disturbing.
As time passes-by,
Both will think let the other contact.
There-after, each will think why should I contact first,
Then your love will be converted to Hate.
Finally without contact the memory becomes weak.
They forget each other.
One fine day, they will meet and blame one another.
So keep in touch with all your friends like ,I am trying to do now.

امروز اين اس ام اس رو از يكي از آشناها دريافت كردم
جوابم اين بود كه در مورد خانواده و فاميل چطور؟
البته در مورد دوستان اين متن هميشه صدق مي كند
ولي زماني كه تو هميشه زنگ بزني ولي جوابي نگيري و البته بعد از مدتها كه همديگر را مي بينيد
تازه از اين شاكي باشند كه چند وقتي است كه از شما خبري نيست چطور؟
 
posted by تيستو سبزانگشتي at 1:52 PM | Permalink |


2 نظرات بهاري شما:


  • At 10/21/2006 9:00 AM, Anonymous Anonymous

    سلام
    من از دوستای قدیمیتم
    که خیلی دوست بودیم و بعد کم کم دور شدیم و شاید کار به تنفر کشید و ... دیگه هیچ خبری نبود
    ولی تو مقصر بودی
    حالا من اومدم بگم بیا آشتی
    تو که اینقدر بی معرفتی که میدونم هیچوقت پا پیش نمیذاری

     
  • At 10/21/2006 9:21 AM, Blogger تيستو سبزانگشتي

    اِ ؟؟
    من از اين جور دوستها زياد دارم .
    تو كدومشوني؟؟
    الان هم التماس نكن. اگه من مقصر بودم حتماً دليلي داشتم D: