Dec 6, 2006
اكسپكتورانت خواب آور
اين هفته از روز شنبه صبحها،
واقعاً به سختي بيدار مي شدم
تازه اين به سختي بيدار شدنم هم
يك ساعت بعد از ساعتي بود كه بايد بيدار مي شدم،
يعني ساعت 6 موبايلم زنگ ميزد،
من خاموشش مي كردم و بعد ،
تازه حدود يك ربع به هفت يا هفت
به سختي از جام بلند مي شدم،
خب معلومه ديگه با اين اوصاف
با حداقل يك ساعت تأخير هم به شركت مي رسيدم
برام مايه تعجب شده بود كه چرا اينطوري از خواب پا ميشم
آخه هميشه پيش مياد كه سخت از خواب بيدار شم
يا بعد از زنگ ساعت باز چرت بزنم ولي اين هفته يه جور ديگه بود،
خلاصه تازه پريشب كه باز هم
با سرفه هاي خشك نيمه شب از خواب بيدار شدم
و يك قاشق شربت اكسپكتورانت خوردم
يادم افتاد كه اين شربت خاصيت خواب آور داره
و خب تمام هفته گذشته رو من هر شب نزديكهاي صبح
سرفه ام مي گرفت و يك قاشق از اين شربت ميخوردم
حالا نميدونم با سرفه بسازم يا با دير رسيدن به محل كار؟؟
 
posted by تيستو سبزانگشتي at 1:27 PM | Permalink |


2 نظرات بهاري شما:


  • At 12/09/2006 6:07 AM, Anonymous Anonymous

    salam maryame paiizi , man microbiologiste kelasam ke hala dige 1 pa canadaii shodamo( ajab ghalati kardam ke omadam ) rastesh man ham inja moshkele az khab pa shodan daram vali ziad ham mohem nist chon injori kamtar motevajeh misham ke dorobarm chi migzare , gahi bad nist adam zendegisho to khab begzarone !!!!

     
  • At 12/11/2006 7:36 AM, Anonymous Anonymous

    man az tarafe modire manabe'e ensani az shoma darkhast mikonam ke ba sorfe besazin lotfan age mishe !