Dec 24, 2006
بازي يلدا
امان از دست اين انديشه،
يه ماه از شب يلدا گذشته باز من رو دعوت كرده به يلدا بازي!
خب حالا اين من و اين ...
1- من خيلي بچه خوبيم بوخودا! ولي نميدونم چرا وقتي با هركسي حرف ميزنم ميگه تو خيلي شيطوني!
2- خواب براي من خيلي با ارزشه، حتي نشد تو عمرم يه بار هم به خاطر درس خوندن بيدار بمونم.
هميشه شبهاي امتحان تازه عادت داشتم زود بخوابم كه روز بعدش سر جلسه خسته نباشم.
يادم مياد دوران ابتدايي كه مدارس دو شيفت بودن، مامان جان من رو بعدازظهرها ثبت نام مي كردن
كه يه موقع خواب بچه شون خراب نشه
3- دوران ابتدايي كه بودم قبل از رفتن به مدرسه با لباسهاي مدرسه ناهار ميخوردم و نماز مي خوندم
يادم مياد روپوش مدرسه جيب داشت و من هم هميشه دستام رو ميذاشتم تو جيبم نماز مي خوندم
تازه تمام برنامه تلويزيون رو هم نگاه مي كردم.
4- برخلاف ظاهر بي احساسم ، روحي لطيف و نازك دارم و حتي به قول دور و بريها اشكم دم مشكمه!
5- واي يه نكته ديگه اي كه هست و خيلي ها از دستم عذاب مي كشن اينه كه من اصلاً به ظاهر ديگران توجهي نمي كنم ،
در نتيجه هيچوقت نوفهمم كه يه لباس به كسي مياد يا نه...
و هميشه، هروقت تو اين شرايط قرار ميگيرم كه دوستي ازم نظر ميخواد
از خاصيت متولد ماه مهر بودنم و كفه متعادل ترازو و خاصيت تشخيص احساس فرد از روي چهره اش استفاده مي كنم و نظر ميدم، يعني اگه حس كنم طرف با حس خاصي به اون لباس نگاه مي كنه كه يعني دوستش داره ميگم آره بهت مياد،
و اگه ببينم شك داره با نگاه تيزبينم نگاه مي كنم ببينم كفه اش كدوم ور سنگيني ميكنه!...
بي خيال ديگه، مُردم تا تونستم 5 تا خصوصيتم رو بگم، آخه اكثرش سانسوريه
حتي مورد آخر، اميدوارم از دوستانم كسي نخونه!!
حالا من هم چند نفر ديگه رو ميندازم تو زحمت، فكر كنم اين بازي تا يلداي سال ديگه ادامه پيدا كنه!
اين شما و اين بابك عزيزم ، خانواده نوزاد شاعر : خودش، من و تو و نيكا كوچولو... و البته برادر شاعر خودم
 
posted by تيستو سبزانگشتي at 8:18 AM | Permalink |


4 نظرات بهاري شما:


  • At 12/24/2006 12:47 PM, Anonymous Anonymous

    thanks a lot vaseye your invitation
    vali akhe where man can benvisam... vaghti my weblogam is filtered inja?
    taze I haven't enough hal to type and write inhame jomlaro booo khooodaaaaaaa !

     
  • At 12/24/2006 3:23 PM, Blogger تيستو سبزانگشتي

    شب كه كامپيوتر رو تو خونه ازتون نگرفتن...نيكا جان هم كمك بابا مي كنن، ميشينيد دوتايي آپديت مي كنيد!
    عجله اي هم نيست تا يلداي سال بعد وقت داريد.در ثاني همه هنرهات رو لازم نيست بنويسي!

     
  • At 12/24/2006 11:28 PM, Anonymous Anonymous

    میگما خب منم دیر اومدم تو بازی. دیگه داشتم از غصه می مردم که چرا هیچ کی منو یادش نیست :دی

     
  • At 12/27/2006 7:14 AM, Anonymous Anonymous

    یک جواب ساده تر از آری
    شاید برای شرکت توی بازی شب یلدا دیر باشه ولی خوبه