Mar 3, 2007
فوقش ليسانس
اين هفته كنكور فوق ليسانس
يا به قولي كارشناسي ارشد اجرا شد
خداييش خيلي آسون بود،
اگه من تو اين شش ماه گذشته يه ذره درس خونده بودم
كاش درس خونده بودم!
اينجوري حال همه اون بچه سوسولهاي درسخون
يه عالمه كلاس رفته رو ميگرفتم.
 
posted by تيستو سبزانگشتي at 8:46 AM | Permalink |


4 نظرات بهاري شما:


  • At 3/03/2007 11:43 AM, Anonymous Anonymous

    ishalla sal dige, baede ezdevaje man!!!, ke saremoon khalvat tar ham mishe, ghabool mishi,
    khoda ro che didi? shayad emsal ghabool shodi...

     
  • At 3/03/2007 2:20 PM, Blogger تيستو سبزانگشتي

    آره داداشي حتماً، همونطور كه من قبول ميشم تو هم زن ميگيري

     
  • At 3/03/2007 6:00 PM, Anonymous Anonymous

    سلام. خوبی؟ چطور بود امتحانت؟ چی داده بودی اصلا؟ منم امروز امتحان داشتم چه امتحانی! :دی. همه می‌گفتن سخت بود اما نمی‌دونم چرا به نظر من معمولی بود! :دی یاد این افتادم که معمولا بچه تنبلا در باره همه امتحانا می‌"ن آسون بود همشو نوشتیم اما آخرش تک می‌شن!

     
  • At 3/04/2007 2:09 AM, Anonymous Anonymous

    آخی...دیدی چی شد خواهر نشد حالشون بگیری تا ادب شن.
    البته این از بزرگواریت که راه رو برای جونا باز کردی.