Mar 3, 2007
تصميمم عوض شد
خب اين تصميم من
فكر كنم اينطور كه دوستان كامنتيدند
بايد تبديل بشه به تصميمهاي مختلف
براي مجيد داداش
براي كورال بانو
و ديگر دوستان
اصلاً تصميم خودم يادم رفت چي بود
 
posted by تيستو سبزانگشتي at 8:45 AM | Permalink |


3 نظرات بهاري شما:


  • At 3/03/2007 11:44 AM, Anonymous Anonymous

    man fekr mikardam ba oon comment hayi ke gozashtim dige hich posti nanevisi va az asabaniat weblog ro bebandi! ajibe ke hanooz minevisi! :D

     
  • At 3/03/2007 2:37 PM, Blogger تيستو سبزانگشتي

    مجيد باور كن ديروز داشتم با خودم ميگفتم، خوبه برگردم بگم تصميمم اين بوده كه وبلاگ رو ببندم ، خب يه هفته اي هم كه ننوشته بودم، ولي هيچ كس ذكر نكرده بود كه ميخواهي ديگه ننويسي
    ولي من اين وبلاگ رو تا وقتي شركت بذاره وارد بلاگر شيم حفظ مي كنم

     
  • At 3/03/2007 5:29 PM, Anonymous Anonymous

    age refrandom bar gozar koni, binande ha mokhalefat mikonan ba baste shodane webloget, agar ham khod sar amal koni va bebandi, avaaghebe ghanooni dare...