Apr 8, 2007
دو دوست



چطور ميتونه اينطور باشه؟
همه اش رفت و برگشت دارم نسبت بهش،
تو اوج احساس محبت نسبت به اين فرد،
يك لحظه يه حس ناگهاني وجودم رو ميگيره
و دلم نميخواد حتي بهش فكر كنم.
ولي حيف كه نميتونم،
به هرحال قسمتي از زندگيم رو تشكيل ميده
نميتونم كامل حذفش كنم
گاهي فكر مي‌كنم كه اون اين كار رو كرده
نه با من بلكه با خيلي هاي ديگه.
فقط ميدونم كه
دوست دارم باهاش خوب باشم،
با هم شاد باشيم
ببينمش و دوستش داشته باشم
ولي، ...


يكي يه راهي نشون بده!
 
posted by تيستو سبزانگشتي at 10:25 AM | Permalink |


3 نظرات بهاري شما:


  • At 4/08/2007 12:14 PM, Anonymous Anonymous

    آدما رو همونجوری که هستن با تمام خوبیها و بدیهاشون باید بخوایم، نمیتونیم تغییرشون بدیم، فقط میتونیم رابطمون رو اونجوری که میخوایم و میشه تنظیم کنیم
    حذفش نکن! قتل کار خوبی نیست

     
  • At 4/08/2007 2:57 PM, Blogger roze

    به نظر من اگه اون شخص هم به اندازه تو دوست داشته باشه كه باهاش باشي و ببينتت ديگه جايي براي ولي نمي مونه، ببين دليل اون ولي كه اين وسط پيدا شده چيه

     
  • At 4/08/2007 4:14 PM, Blogger تيستو سبزانگشتي

    مشكل هم همينجاست كه واقعا نميدونم چي ميخواد. مطمئن باش اگه از تو دل اون خبر داشتم، ولي نمياوردم