May 14, 2007
جستجوي دوستان قديمي
ديروز يه كار جالب به ذهنم رسيد،
نشستم تو گوگل،
اسم دوستان قديمي رو جستجو كردم،
البته از اونجايي كه ما ايرانيها
هميشه تو هر سايتي هم كه عضو بشيم
يا فعاليتي داشته باشيم
از اسمهاي مستعار استفاده مي‌كنيم
به نتيجه درست و حسابي‌اي نرسيدم
فقط وبلاگ يكي از دوستام رو پيدا كردم
كه البته اون هم سه سالي ميشه كه ديگه
تو وبلاگش چيزي ننوشته :(
خوشبختانه ايميلش بود و بهش ايميل زدم
اون هم سريع بهم جواب داد.
بعد از دوراني كه اوركات تو ايران گل كرد
و به عنوان اولين جايي كه همه بهش اعتماد كردن
و تو اون سايت با اسمهاي حقيقي خودشون عضو شدن،
ديگه هيچ مرجعي براي دستيابي به افراد و آشنايان قديمي نداريم،
اون هم كه فيلتره :(
كاش يه راهي پيدا ميشد!
 
posted by تيستو سبزانگشتي at 9:45 AM | Permalink |


8 نظرات بهاري شما:


  • At 5/14/2007 11:24 AM, Anonymous Anonymous

    lanat be har chi mokhaberato filteringe!

     
  • At 5/15/2007 8:54 AM, Blogger roze

    خوش به حالت من كه هر جا دنبال دوستام گشتم اثري ازشون پيدا نكردم

     
  • At 5/15/2007 8:04 PM, Anonymous Anonymous

    zood up kon ta doroode mojaddad naferestadam be roohe mokhaberat... :D

     
  • At 5/16/2007 8:45 AM, Anonymous Anonymous

    فکر کنم اگه هر راهی توی اینترنت پیدا بشه حتما فیلترش می کنن. فعلا فقط به دوستان و آشنایان جدید فکر کن :)

     
  • At 5/16/2007 11:09 AM, Anonymous Anonymous

    چه جالب یکی از دوستان قدیمی رو پیدا کردم از طریق همین وبلاگ ها البته اون منو پیدا کرد
    نگران نباش پیدا میشن همینه که میگن کو به کوه نمیرسه اما آدم به آدم میرسه

     
  • At 5/16/2007 11:43 AM, Anonymous Anonymous

    سلام. بچه که بودم تیستوی سبز انگشتی قشنگترین کتابم بود. برای تیستو که رفت به آسمون خیلی گریه کردم و تا مدتها هم گل میکاشتم و فکر میکردم سبز انگشتیم.کتاب را جایی در کودکیم گم کرده بودم. اما به تازگی دوباره خریدمش تابعدها بچه هام بخوننش. جالبه که تو هنوز هم تیستوی سبز انگشتی هستی و مثل من ازش تاثیر گرفتی

     
  • At 5/16/2007 4:03 PM, Anonymous Anonymous

    اگه شما هم مثل من تو دوران دبيرستان ( يا دانشگاه‌) با دوستاتون تو يه تاريخ و مكان مشخص قرار مي زاشتين حتما راحت مي تونستيد دوستاتون رو پيدا كنيد . من سال اخر قرار گذاشتم كه 5 سال بعد 8 اذر همه همديگر رو ببينيم كه از 21 نفر 16 نفر اومده بودند تو همون روز دوباره قرار رو تمديد كرديم براي 9/9/90 كه دوباره همديگر رو ببينيم نمي دونيد چه حس جالبي به ادم دست مي ده چندتاشون مامان شده بودند . :)

     
  • At 6/05/2007 7:36 PM, Anonymous Anonymous

    salam
    kash 1 rah vase chi peyda beshe?
    raftan too orkut ya peyda kardane doostaye ghadimi?
    har 2sh rah dare, omidvar bash...