May 20, 2007
برو كار مي‌كن!!
اينجا اصلاًَ احتياجي نيست كه
با اجبار و زور خانمها رو تو خونه نشوند،
چون خودشون كم كم به اين نتيجه مي‌رسن
كه اگه بخوان به اون چيزهايي كه ميخوان برسن
البته از نوع خوشگذروني و لذت بردنش
بايد سر كار نرن!!
پاييز و زمستون كه هيچي
ولي تابستون و بهار، من يكي كه از بس دنبال
كلاسهاي ورزشي و تفريحي براي بعد از ظهر
چهار به بعد گشتم و
هميشه شنيدم كه كلاسهاي ورزشي
يا شنا و ديگر كلاسهاي تفريحي براي خانمها
فقط صبحهاست ديگه كامل نوميد شدم.
پس نتيجه‌گيري اخلاقي ميشه:
يا سلامتي يا كار!!
 
posted by تيستو سبزانگشتي at 9:29 AM | Permalink |


4 نظرات بهاري شما:


  • At 5/20/2007 8:07 PM, Anonymous Anonymous

    مریم جون خدا از دهنت بشنوه! پیدا کردی به منم بگو. من یه جا تو اکباتان پیدا کردم 6 به بعد اما انقد جاش بد بود که ترجیح دادم نرم!(ترجیح رو درست نوشتم؟ :پی)

     
  • At 5/21/2007 9:51 AM, Anonymous Anonymous

    ولی سمت ما تا دلت بخواد کلاس ورزش بانوان هست اما من بخاطر کوچولو نمیتونم برم

     
  • At 5/21/2007 6:09 PM, Anonymous Anonymous

    مثل اينكه همه خانومهاي شاغل دنبالشن و مثل تو به نتيجه خوبي نمي رسن يه پنجشنبه رو هم كه تعطيليم كلاسهاشون از مسير منزلمون خيلي دوره و اصلا اون كلاس ورزشي به طي كردن اون همه مسافت نمي ارزه

     
  • At 5/25/2007 9:59 AM, Anonymous Anonymous

    salam maryam joon.
    man hamoon nazdikaye meidoon sarv 2 ta mishnasam. yekish majmooe varzeshie sarv too khiaboone asemane dovvome ke 1shanbe ha ta shab male khanoomast. estakhr ham dare.
    ye badan-sazi ham balaye meidane sarve. hdoode 50 metr balatar

    taze koja sho didi! man too holland ham class makhsoose khanooma peida kardam

    movaffagh bashi