Jun 10, 2007
مسافرت

هفته پیش با دو روز تعطیلی وسطش فوق العاده بود

از پارسال تصمیم گرفتیم این دو روز تعطیلی رو

که همیشه با یه تعطیلی کنارش میشه خوب ازش استفاده کرد

رو الکی تو خونه یا جاهای تکراری هدر ندیم

پارسال رفتیم همدان

امسال هم بعد از کلی جستجو ییهویی! سرعین رو انتخاب کردیم

و رفتیم سراغ پیدا کردن یه هتل تو اون منطقه،

از اونجایی که اطلاع رسانی تو مملکت ما خیلی خفنه

و خیلی راحت میشه به همه نوع اطلاعاتی دست پیدا کرد،

بالاخره به زور و زحمت شماره تلفن سه تا هتل رو تو سرعین گیر آوردیم،

که البته یکیشون پر بود، یکیشون از نظر فضایی و قیمتی به ما نمی خورد

و تنها یه هتل مناسب بود،

که البته از اونجایی که تصمیم داریم همه کارمون رو

با تکنولوژی برتر یعنی اینترنت انجام بدیم

بالاخره تونستیم با استفاده از سایت هتل یار،

برای دو شب هتل رزرو کنیم،

البته با پیشنهاد مامی جان،

یه شب هم هتل جهانگردی سراب رو رزرو کردیم



خلاصه سه روز کامل از شهر تهران دور بودن

و البته در منطقه ای که از نظر آب و هوایی

در مقابل تهران میشه گفت خداست!

هوای عالی ، دشتهای سرسبز،

بارانهای ناگهانی،

این سه روزه انقدر ما رو بدعادت کرد

که من واقعا جمعه حاضر بودم همه چی بدم،

ولی فرداش شنبه نباشه که بخوایم بریم سرکار،

خب،

هیچی هزینه نکردم،

پس الان دو روزه که دوباره کار و محیط عذاب آورش رو

تحمل می کنم


 
posted by تيستو سبزانگشتي at 8:41 PM | Permalink |


3 نظرات بهاري شما:


  • At 6/11/2007 12:58 PM, Blogger roze

    از عكس ها معلومه خيلي جاي خوشكلي بوده و خوشحالم كه نهايت استفاده را از تعطيلات بردي، مي بينم كه كم كم رفتي به استقبال تابستون و سفرهاي تابستوني را شروع كردي

     
  • At 6/17/2007 9:19 PM, Blogger پیمان

    عکس های قشنگی بود .
    همیشه به خوشی

     
  • At 6/26/2007 11:48 PM, Anonymous Anonymous

    سلام.
    امیدوارم که تو سرعین بهتون خوش گذشته باشه.
    من خودم سرعینی هستم و اونجا زندگی میکنم.
    این دفعه اگه خواستین بیائین من در خدمتم در www.jahannamahotel.net

    اگه تونستی یه سری هم به خود من بزن: www.miladmilad.blogfa.com

    ایشاللاه که با هم بیشتر اشنا میشیم.
    فعلا